donderdag, februari 10, 2011

Droombaan.

Beste Willem,

Geweldig dat nu je droom is uitgekomen.
Je heb het ook wel zelf verdient na alles waar je dag en nacht mee bezig bent om deze droom baan te krijgen.
En met een geweldige inzet hoe je er hier overschrijft lijk mij dat geweldig.

En dat je blijft Twitteren en je Weblog bij blijft houden dat had ik ook niet anders verwacht omdat ik als geen ander weet hoe je als je eenmaal met een PC en ict je gaat bezig houden je er ook nooit echt mee op kan houden ik zelf werk er ook al vanaf 1985 mee en ben haast 65 en kan het ook nog steeds niet laten, ondanks dat ik 13 jaar geleden moest stoppen met mijn Computerzaak vanwege mijn gezondheid.

Willen veel succes en plezier met je nieuwe werk.

Vriendelijke groet,
Henk Polie

verwijst naar: Trendmatcher tussen ICT en Onderwijs ™: En dit is die droombaan! (bekijken via Google Sidewiki)

Geen opmerkingen: